Nowe technologie

Reklama w internecie

Reklama w internecie
Posted: Czerwiec 3, 2018 o 9:46 am   /   by   /   comments (0)

Rozwój marek i brandów, powstawanie coraz to nowszych firm usługowych i produktowych, rozwój start-upów i firm technologicznych sprawia, że duża konkurencja wymaga podjęcia szeroko zakrojonych działań w celu ich promocji. Internet to miejsce, w którym praktycznie jest każdy. Nawet w przypadku gdy ktoś otwarcie mówi, że nie korzysta z popularnych social mediów, to zdarza mu się przeglądać blogi tematyczne, księgarnie internetowe czy serwisy informacyjne. W tym przypadku są to miejsca atrakcyjne, w których można zamieścić reklamę. Nowoczesne technologie sprawiły, że nie musi to już być reklama powiązana z tematyką strony ale dobrze stargetowany przekaz na konkretną jednostkę. Dzięki temu reklama może w bardzo precyzyjny sposób trafić do osoby, która będzie zainteresowana reklamowanym produktem czy usługą. Popularną formą rozwijania stron jest seo copywriting. Dzięki niemu strony zawierają odpowiednią treść.

Pliki cookie

Dobrze znane ciasteczka, jeszcze parę lat temu wprowadziły niemały chaos w internecie. Wspomniane Pliki cookie to wirtualny ślad po użytkowniku. Jeżeli użytkownik był na danej stronie i ponownie odwiedza ją za jakiś czas, to dzięki ciasteczkom może odtworzyć szybciej stronę. Ponadto, ciasteczka umożliwiają reklamodawcom poznanie użytkownika, a poprzez to, mogą oni wyrzucać na stronie interesujące go treści. Wspomniane pliki wspomagają również proces zapamiętywania haseł czy danych, ale tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi na to zgodę. Pliki cookie pomagają w poprawnym funkcjonowaniu platform i stron internetowych, a dzięki nim, użytkownik jest zadowolony i chętniej do nich wraca.

Obecnie poprzez bardzo szybki i rozbudowany rozwój reklamy internetowej można skierować treści do odpowiedniej osoby. Remarketing pozwala ponownie złapać wstępnie zainteresowanego użytkownika, który oglądał różne produkty i usługi. Jeżeli był zainteresowany, spędził więcej czasu na stronie bądź wszedł w interakcję, wtedy, nawet gdy nie dokonał zakupu, reklama może mu przypomnieć o oglądanych treściach i namówić do podjęcia określonego działania. Ekosystem reklamowy Google, między innymi AdWords pozwala na samodzielne prowadzenie kampanii marketingowych, remarketingowych czy kampanii wideo na YouTube, ale również proponuje wiele automatycznych rozwiązań dla firm i marek.

Reklama w internecie
5 (100%) 1 vote